• banner di pagina

A nova linea di pellettizazione di sacchetti di film PE/PP hè stata testata cù successu

Semu felici d'annunzià chì u nostru novulinea di pellettazione di sacchetti di film di polietilene (PE) è polipropilene (PP)hà cumpletatu cù successu i testi di i clienti. I testi anu dimustratu l'alta efficienza è l'eccellente qualità di a linea, ponendu e basi per una futura pruduzzione à grande scala.

1

U scopu principale di sta prova era di verificà e prestazioni è a stabilità di a nova linea di pellettizazione di sacchetti di film PE/PP. A linea utilizza a tecnulugia più avanzata per processà in modu efficiente i film è i sacchetti di plastica di scarto è cunvertisceli in pellet di plastica di alta qualità.

2

Durante a prova, a linea hà dimustratu prestazioni eccellenti è hà cumpletatu cù successu tutti i travaglii di pruduzzione assignati. U rappresentante di u cliente hà espressu a so satisfaczione per i risultati di a prova è hà elogiatu assai a stabilità di a linea è a qualità di u pruduttu. U cliente hà dettu chì a nostra nova linea di pelletizazione ùn solu migliora l'efficienza di a pruduzzione, ma riduce ancu significativamente u cunsumu energeticu, ciò chì hà un impattu pusitivu impurtante nantu à u sviluppu di a nostra attività.

3

E caratteristiche principali di a linea includenu:

Alta efficienza: U cuncepimentu di alta capacità è di bassu cunsumu energeticu garantisce un prucessu di pruduzzione ecunomicu.

Prutezzione di l'ambiente: Riduce l'accumulazione di rifiuti plastichi è prumove u riciclaggio di e risorse.

Facile à aduprà: Altu gradu di automatizazione, funziunamentu simplice è manutenzione pratica.

Fine:

Continueremu à esse impegnati in l'innuvazione è u prugressu tecnologicu, furnendu apparecchiature di pruduzzione di più alta qualità è alta efficienza per risponde à i diversi bisogni di i clienti. In u futuru, aspittemu cun impazienza di travaglià cù più clienti per prumove inseme u sviluppu di a tecnulugia di riciclaggio di plastica.


Data di publicazione: 10 di maghju 2024